2017. április 22., szombat

Húsvét nálam

Kicsivel szerényebb lett a húsvét idén nálunk, mint amilyen volt előző években, de azért igyekeztem megadni a módját ebben az évben is. Ennek legfőbb oka pedig az volt, hogy a lányom húsvétkor dolgozott - hajaj, a vendéglátóipar már csak ilyen -, emiatt ő és a barátja nem ült velünk egy asztalhoz az ünnepen. Ettől függetlenül igyekeztem mindenféle finomságot készíteni, még kenyeret is sütöttem - amiről sajnos, fotó nem készült - és mindenből vittünk a fiamékkal neki is a Gyilkostóhoz, hogy ha már nem lehet velünk az ünnepen, legalább hiányt ne szenvedjen étel-italban.
A képen a húsvét reggeli hidegtálunk látható, amin van sonka, göngyölt csülök, tojás húskéregben, kolbászos-sajtos karaj, kolbász, sonkalében főtt tojás, retek és zöldhagyma - ezt a fiamékkal fogyasztottuk el. Alább pedig mutatom, mi volt estebédre, illetve milyen sütiket sütöttem.

Estebédre édesanyám, keresztanyám, sógornőm és az unokahúgom volt nálam, én pedig kihasználtam az alkalmat, hogy ők szeretik a bárányhúst és bárányból készítettem mindenféle finomságot. Így többek közt ezt a finom báránylevest.
Másodikként szolgáltam fel a rozmaringos báránysültet majonézes krumplival.
De alternatívaként készítettem egy töltött sertésdagadót is, amihez szintén majonézes krumplit adtam.
Desszertként, illetve húsvéti süteményként a család örök kedvenceit sütöttem meg, így a kókuszos kockát is.
De készült zserbó és...
... hájastészta is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése